Cvijetić, L. (2017). Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010
Cvijetić, Luana. "Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010
Cvijetić, Luana. "Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010
Cvijetić, L. (2017). 'Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010
Cvijetić L. Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010
L. Cvijetić, "Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010