Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
The Social Network Importance in Promotion the City of Rijeka

Luana Cvijetić (2017)
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document

Cvijetić, L. (2017). Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010

Cvijetić, Luana. "Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010

Cvijetić, Luana. "Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010

Cvijetić, L. (2017). 'Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 16 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010

Cvijetić L. Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2019 October 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010

L. Cvijetić, "Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:102010