Grabar, T. (2017). Istraživanje primjene digitalnoga marketinga u turističkim destinacijama Hrvatske (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:394975
Grabar, Tamara. "Istraživanje primjene digitalnoga marketinga u turističkim destinacijama Hrvatske." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:394975
Grabar, Tamara. "Istraživanje primjene digitalnoga marketinga u turističkim destinacijama Hrvatske." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:394975
Grabar, T. (2017). 'Istraživanje primjene digitalnoga marketinga u turističkim destinacijama Hrvatske', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:394975
Grabar T. Istraživanje primjene digitalnoga marketinga u turističkim destinacijama Hrvatske [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:394975
T. Grabar, "Istraživanje primjene digitalnoga marketinga u turističkim destinacijama Hrvatske", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:394975