prikaz prve stranice dokumenta Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge

Končar, Aleksandra
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Končar, A. (2017). Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Končar, Aleksandra. "Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Končar, Aleksandra. "Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Končar, A. (2017). 'Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 24 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Končar A. Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2021 June 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

A. Končar, "Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046

Islandora Bookmark - Please login to use this feature