master's thesis
Role of Public Relations in Corporate Social Responsibility

Mauro Iskra (2017)
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document...

Iskra, M. (2017). Uloga odnosa s javnošću kao funkcija društveno-odgovornoga poslovanja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:855482

Iskra, Mauro. "Uloga odnosa s javnošću kao funkcija društveno-odgovornoga poslovanja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:855482

Iskra, Mauro. "Uloga odnosa s javnošću kao funkcija društveno-odgovornoga poslovanja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:855482

Iskra, M. (2017). 'Uloga odnosa s javnošću kao funkcija društveno-odgovornoga poslovanja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 21 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:855482

Iskra M. Uloga odnosa s javnošću kao funkcija društveno-odgovornoga poslovanja [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2019 March 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:855482

M. Iskra, "Uloga odnosa s javnošću kao funkcija društveno-odgovornoga poslovanja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:855482