prikaz prve stranice dokumenta Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja

Ćavarušić, Mateja
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Ćavarušić, M. (2017). Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:600889

Ćavarušić, Mateja. "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:600889

Ćavarušić, Mateja. "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:600889

Ćavarušić, M. (2017). 'Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 07 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:600889

Ćavarušić M. Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2024 May 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:600889

M. Ćavarušić, "Mjerenje kvalitete usluga i zadovoljstva posjetitelja muzeja", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:600889

Please login to the repository to save this object to your list.