Authored book-Professional book-Other
Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu
Opatija: University of Rijeka, 2018. urn:nbn:hr:191:820815


Cite this document

Laškarin Ažić, M. (2018). Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:820815.

Laškarin Ažić, Marina. Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:820815.

Laškarin Ažić, Marina. Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:820815.

Laškarin Ažić, M. (2018) Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu. 1.. [online]. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:820815 (Accessed 13 November 2024)

Laškarin Ažić M. Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu. [Internet]. 1.. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2018, [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:820815

M. Laškarin Ažić, Upravljanje odnosima s gostima u turizmu i ugostiteljstvu. 1.. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2018. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:820815

Please login to the repository to save this object to your list.