Kamenečki, A. (2018). Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751
Kamenečki, Ana. "Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751
Kamenečki, Ana. "Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751
Kamenečki, A. (2018). 'Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 08 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751
Kamenečki A. Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 November 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751
A. Kamenečki, "Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:754751