Jelić, M. (2018). Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:358895
Jelić, Matej. "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:358895
Jelić, Matej. "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:358895
Jelić, M. (2018). 'Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 28 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:358895
Jelić M. Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 December 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:358895
M. Jelić, "Istraživanje utjecaja umjetne inteligencije na kreiranje turističkoga doživljaja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:358895