prikaz prve stranice dokumenta Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije

Komes, Ivana
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Komes, I. (2018). Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:318158

Komes, Ivana. "Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:318158

Komes, Ivana. "Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:318158

Komes, I. (2018). 'Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:318158

Komes I. Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2018 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:318158

I. Komes, "Uloga društvenih mreža pri odabiru turističke destinacije", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:318158

Please login to the repository to save this object to your list.