Šupica, D. (2019). Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:286555
Šupica, Dalija. "Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:286555
Šupica, Dalija. "Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:286555
Šupica, D. (2019). 'Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:286555
Šupica D. Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:286555
D. Šupica, "Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:286555