Kukurić, A. (2019). Filmska priča kao element identiteta u brendiranju turističke destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:771729
Kukurić, Anamaria. "Filmska priča kao element identiteta u brendiranju turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:771729
Kukurić, Anamaria. "Filmska priča kao element identiteta u brendiranju turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:771729
Kukurić, A. (2019). 'Filmska priča kao element identiteta u brendiranju turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 13 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:771729
Kukurić A. Filmska priča kao element identiteta u brendiranju turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2025 January 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:771729
A. Kukurić, "Filmska priča kao element identiteta u brendiranju turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:771729