Obradović, R. (2019). Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096
Obradović, Romana. "Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096
Obradović, Romana. "Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096
Obradović, R. (2019). 'Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096
Obradović R. Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096
R. Obradović, "Istraživanje uloge influencera na turističkom tržištu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:289096