Ban, M. (2019). Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:795330
Ban, Matea. "Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:795330
Ban, Matea. "Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:795330
Ban, M. (2019). 'Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:795330
Ban M. Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:795330
M. Ban, "Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:795330