prikaz prve stranice dokumenta Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije

Donadić, Bartol
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Donadić, B. (2019). Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:601836

Donadić, Bartol. "Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:601836

Donadić, Bartol. "Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:601836

Donadić, B. (2019). 'Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:601836

Donadić B. Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2019 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:601836

B. Donadić, "Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:601836

Please login to the repository to save this object to your list.