Jurić, P. (2020). Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:616626
Jurić, Petra. "Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:616626
Jurić, Petra. "Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:616626
Jurić, P. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:616626
Jurić P. Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:616626
P. Jurić, "Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:616626