Keča, K. (2020). Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:951636
Keča, Karla. "Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:951636
Keča, Karla. "Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:951636
Keča, K. (2020). 'Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 23 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:951636
Keča K. Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2025 January 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:951636
K. Keča, "Utjecaj ponude animacijskih programa na zadovoljstvo i lojalnost gosta", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:951636