Pereković, S. (2020). Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:160253
Pereković, Sara. "Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:160253
Pereković, Sara. "Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:160253
Pereković, S. (2020). 'Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:160253
Pereković S. Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:160253
S. Pereković, "Značaj društvenih mreža u suvremenom turističkom poslovanju", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:160253