Brolich, L. (2020). Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376
Brolich, Lea. "Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376
Brolich, Lea. "Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376
Brolich, L. (2020). 'Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376
Brolich L. Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376
L. Brolich, "Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376