prikaz prve stranice dokumenta Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije

Brolich, Lea
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Brolich, L. (2020). Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376

Brolich, Lea. "Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376

Brolich, Lea. "Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376

Brolich, L. (2020). 'Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376

Brolich L. Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2020 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376

L. Brolich, "Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:757376

Please login to the repository to save this object to your list.