Vađon, F. (2021). PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647
Vađon, Fran. "PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647
Vađon, Fran. "PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647
Vađon, F. (2021). 'PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647
Vađon F. PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2021 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647
F. Vađon, "PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647