Alavanja, S. (2021). Primjena održivosti u marketinškim strategijama charter kompanija u Hrvatskoj (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:092148
Alavanja, Sara. "Primjena održivosti u marketinškim strategijama charter kompanija u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:092148
Alavanja, Sara. "Primjena održivosti u marketinškim strategijama charter kompanija u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:092148
Alavanja, S. (2021). 'Primjena održivosti u marketinškim strategijama charter kompanija u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 05 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:092148
Alavanja S. Primjena održivosti u marketinškim strategijama charter kompanija u Hrvatskoj [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2021 [cited 2024 November 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:092148
S. Alavanja, "Primjena održivosti u marketinškim strategijama charter kompanija u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:092148