Škrlj, P. (2021). Istraživanje čimbenika koji utječu na povjerenje potrošača u online okruženju (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:147363
Škrlj, Petra. "Istraživanje čimbenika koji utječu na povjerenje potrošača u online okruženju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:147363
Škrlj, Petra. "Istraživanje čimbenika koji utječu na povjerenje potrošača u online okruženju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:147363
Škrlj, P. (2021). 'Istraživanje čimbenika koji utječu na povjerenje potrošača u online okruženju', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 01 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:147363
Škrlj P. Istraživanje čimbenika koji utječu na povjerenje potrošača u online okruženju [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2021 [cited 2024 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:147363
P. Škrlj, "Istraživanje čimbenika koji utječu na povjerenje potrošača u online okruženju", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:147363