Donadić, B. (2022). Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477465
Donadić, Bartol. "Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477465
Donadić, Bartol. "Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477465
Donadić, B. (2022). 'Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 07 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477465
Donadić B. Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 November 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477465
B. Donadić, "Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477465