University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Kliman, A. (2023). Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:049440
Kliman, Anton. "Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:049440
Kliman, Anton. "Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:049440
Kliman, A. (2023). 'Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:049440
Kliman A. Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2023 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:049440
A. Kliman, "Primjena beacon tehnologije u hotelskom poslovanju te njezin učinak na zadovoljstvo korisnika", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:049440