Krog, P. (2022). Suvremeni trendovi u marketinškim aktivnostima turističkih destinacija : uloga i značaj digitalnih nomada (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:535356
Krog, Petra. "Suvremeni trendovi u marketinškim aktivnostima turističkih destinacija : uloga i značaj digitalnih nomada." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:535356
Krog, Petra. "Suvremeni trendovi u marketinškim aktivnostima turističkih destinacija : uloga i značaj digitalnih nomada." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:535356
Krog, P. (2022). 'Suvremeni trendovi u marketinškim aktivnostima turističkih destinacija : uloga i značaj digitalnih nomada', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:535356
Krog P. Suvremeni trendovi u marketinškim aktivnostima turističkih destinacija : uloga i značaj digitalnih nomada [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:535356
P. Krog, "Suvremeni trendovi u marketinškim aktivnostima turističkih destinacija : uloga i značaj digitalnih nomada", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:535356