prikaz prve stranice dokumenta Važnost društvenih mreža u promociji Poreča na turističkom tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Važnost društvenih mreža u promociji Poreča na turističkom tržištu

Šandak, Matea
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Šandak, M. (2022). Važnost društvenih mreža u promociji Poreča na turističkom tržištu (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861059

Šandak, Matea. "Važnost društvenih mreža u promociji Poreča na turističkom tržištu." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861059

Šandak, Matea. "Važnost društvenih mreža u promociji Poreča na turističkom tržištu." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861059

Šandak, M. (2022). 'Važnost društvenih mreža u promociji Poreča na turističkom tržištu', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 17 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861059

Šandak M. Važnost društvenih mreža u promociji Poreča na turističkom tržištu [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 December 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861059

M. Šandak, "Važnost društvenih mreža u promociji Poreča na turističkom tržištu", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:861059

Please login to the repository to save this object to your list.