prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje

Draganić, Jelena
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Draganić, J. (2022). Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774699

Draganić, Jelena. "Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774699

Draganić, Jelena. "Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774699

Draganić, J. (2022). 'Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774699

Draganić J. Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774699

J. Draganić, "Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:774699

Please login to the repository to save this object to your list.