prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje zadovoljstvom i motivacijom zaposlenika odjela hrane i pića- studija slučaja Liburnia Rivijera Hoteli d.d.
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Upravljanje zadovoljstvom i motivacijom zaposlenika odjela hrane i pića- studija slučaja Liburnia Rivijera Hoteli d.d.

Emeršić, Tomislav
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Emeršić, T. (2022). Upravljanje zadovoljstvom i motivacijom zaposlenika odjela hrane i pića- studija slučaja Liburnia Rivijera Hoteli d.d. (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:552151

Emeršić, Tomislav. "Upravljanje zadovoljstvom i motivacijom zaposlenika odjela hrane i pića- studija slučaja Liburnia Rivijera Hoteli d.d.." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:552151

Emeršić, Tomislav. "Upravljanje zadovoljstvom i motivacijom zaposlenika odjela hrane i pića- studija slučaja Liburnia Rivijera Hoteli d.d.." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:552151

Emeršić, T. (2022). 'Upravljanje zadovoljstvom i motivacijom zaposlenika odjela hrane i pića- studija slučaja Liburnia Rivijera Hoteli d.d.', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:552151

Emeršić T. Upravljanje zadovoljstvom i motivacijom zaposlenika odjela hrane i pića- studija slučaja Liburnia Rivijera Hoteli d.d. [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:552151

T. Emeršić, "Upravljanje zadovoljstvom i motivacijom zaposlenika odjela hrane i pića- studija slučaja Liburnia Rivijera Hoteli d.d.", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:552151

Please login to the repository to save this object to your list.