Martinović, N. (2022). Ponašanje potrošača u digitalnom okruženju: uloga i značaj korištenja društvenih mreža putem mobilnih uređaja (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:971778
Martinović, Nadja. "Ponašanje potrošača u digitalnom okruženju: uloga i značaj korištenja društvenih mreža putem mobilnih uređaja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:971778
Martinović, Nadja. "Ponašanje potrošača u digitalnom okruženju: uloga i značaj korištenja društvenih mreža putem mobilnih uređaja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:971778
Martinović, N. (2022). 'Ponašanje potrošača u digitalnom okruženju: uloga i značaj korištenja društvenih mreža putem mobilnih uređaja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 09 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:971778
Martinović N. Ponašanje potrošača u digitalnom okruženju: uloga i značaj korištenja društvenih mreža putem mobilnih uređaja [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2025 January 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:971778
N. Martinović, "Ponašanje potrošača u digitalnom okruženju: uloga i značaj korištenja društvenih mreža putem mobilnih uređaja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:971778