Šimičić, K. (2022). Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946292
Šimičić, Katarina. "Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946292
Šimičić, Katarina. "Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946292
Šimičić, K. (2022). 'Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946292
Šimičić K. Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946292
K. Šimičić, "Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946292