prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije

Šimičić, Katarina
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Šimičić, K. (2022). Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946292

Šimičić, Katarina. "Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946292

Šimičić, Katarina. "Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946292

Šimičić, K. (2022). 'Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 27 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946292

Šimičić K. Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946292

K. Šimičić, "Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946292

Please login to the repository to save this object to your list.