Slivonja, S. (2022). Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629165
Slivonja, Sandra. "Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629165
Slivonja, Sandra. "Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629165
Slivonja, S. (2022). 'Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 22 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629165
Slivonja S. Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2025 January 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629165
S. Slivonja, "Značaj psihografske segmentacije gostiju za kreiranje lojalnosti", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:629165