prikaz prve stranice dokumenta Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije
primjer destinacije Krk

Mesaroš, Marija
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Mesaroš, M. (2022). Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871

Mesaroš, Marija. "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871

Mesaroš, Marija. "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871

Mesaroš, M. (2022). 'Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 07 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871

Mesaroš M. Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 May 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871

M. Mesaroš, "Primjena društvenih mreža u marketingu turističke destinacije : primjer destinacije Krk", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:821871

Please login to the repository to save this object to your list.