University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Krznarić, L. (2023). Potencijali implementacije digitalnog marketinga u gastronomskom turizmu Istarske županije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:053184
Krznarić, Lucija. "Potencijali implementacije digitalnog marketinga u gastronomskom turizmu Istarske županije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:053184
Krznarić, Lucija. "Potencijali implementacije digitalnog marketinga u gastronomskom turizmu Istarske županije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:053184
Krznarić, L. (2023). 'Potencijali implementacije digitalnog marketinga u gastronomskom turizmu Istarske županije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:053184
Krznarić L. Potencijali implementacije digitalnog marketinga u gastronomskom turizmu Istarske županije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2023 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:053184
L. Krznarić, "Potencijali implementacije digitalnog marketinga u gastronomskom turizmu Istarske županije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:053184