master's thesis
Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda

Krog, Petra
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Krog, P. (2023). Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763

Krog, Petra. "Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763

Krog, Petra. "Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763

Krog, P. (2023). 'Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 31 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763

Krog P. Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2023 [cited 2025 March 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763

P. Krog, "Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.