master's thesis
Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda

Krog, Petra
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Krog, P. (2023). Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763

Krog, Petra. "Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763

Krog, Petra. "Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763

Krog, P. (2023). 'Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763

Krog P. Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2023 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763

P. Krog, "Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:036763

Please login to the repository to save this object to your list.