prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj medijskih objava o terorističkim ugrozama na odabir turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj medijskih objava o terorističkim ugrozama na odabir turističke destinacije

Cvitkušić, Ana
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Cvitkušić, A. (2022). Utjecaj medijskih objava o terorističkim ugrozama na odabir turističke destinacije (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:035745

Cvitkušić, Ana. "Utjecaj medijskih objava o terorističkim ugrozama na odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:035745

Cvitkušić, Ana. "Utjecaj medijskih objava o terorističkim ugrozama na odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:035745

Cvitkušić, A. (2022). 'Utjecaj medijskih objava o terorističkim ugrozama na odabir turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 07 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:035745

Cvitkušić A. Utjecaj medijskih objava o terorističkim ugrozama na odabir turističke destinacije [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2022 [cited 2024 May 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:035745

A. Cvitkušić, "Utjecaj medijskih objava o terorističkim ugrozama na odabir turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:035745

Please login to the repository to save this object to your list.