University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Srbiš, G. (2024). Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901616
Srbiš, Gea. "Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901616
Srbiš, Gea. "Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901616
Srbiš, G. (2024). 'Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 05 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901616
Srbiš G. Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2025 February 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901616
G. Srbiš, "Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901616