undergraduate thesis
Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova

Srbiš, Gea
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Srbiš, G. (2024). Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901616

Srbiš, Gea. "Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901616

Srbiš, Gea. "Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901616

Srbiš, G. (2024). 'Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 05 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901616

Srbiš G. Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2025 April 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901616

G. Srbiš, "Obiteljsko poduzetništvo kao pretpostavka stvaranja globalnih brendova", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901616

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.