University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Prekali, K. (2024). Istraživanje utjecaja okruženja na kupovne navike potrošača u Hrvatskoj (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:989289
Prekali, Karla. "Istraživanje utjecaja okruženja na kupovne navike potrošača u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:989289
Prekali, Karla. "Istraživanje utjecaja okruženja na kupovne navike potrošača u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:989289
Prekali, K. (2024). 'Istraživanje utjecaja okruženja na kupovne navike potrošača u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 17 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:989289
Prekali K. Istraživanje utjecaja okruženja na kupovne navike potrošača u Hrvatskoj [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2024 December 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:989289
K. Prekali, "Istraživanje utjecaja okruženja na kupovne navike potrošača u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:989289