University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Ratoša, K. (2024). Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola (Undergraduate thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429
Ratoša, Klara. "Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429
Ratoša, Klara. "Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429
Ratoša, K. (2024). 'Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429
Ratoša K. Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola [Undergraduate thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429
K. Ratoša, "Inovativnost marketinške komunikacijske strategije poslovni slučaj tvrtke Coca-Cola", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:034429