University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management
Cite this document
Floris, P. (2024). Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:075766
Floris, Paola. "Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:075766
Floris, Paola. "Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:075766
Floris, P. (2024). 'Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:075766
Floris P. Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:075766
P. Floris, "Unapređenje kvalitete i percipiranje vrijednosti hotelskih usluga kroz doživljaj turista", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:075766