master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća

Majcen, Monika
University of Rijeka
Faculty of Tourism and Hospitality Management

Cite this document

Majcen, M. (2024). Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198459

Majcen, Monika. "Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198459

Majcen, Monika. "Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198459

Majcen, M. (2024). 'Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 01 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198459

Majcen M. Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2024 [cited 2025 April 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198459

M. Majcen, "Utjecaj društvenih mreža na strateški menadžment turističkih poduzeća", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:198459

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.