Scientific paper - Original scientific paper
Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista
Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 8 (2020), 1; 77-101. https://doi.org/10.31784/zvr.8.1.12


Cite this document

Mušanović, J. (2020). Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista. Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 8. (1), 77-101. doi: 10.31784/zvr.8.1.12

Mušanović, Jelena. "Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista." Zbornik Veleučilišta u Rijeci, vol. 8, no. 1, 2020, pp. 77-101. https://doi.org/10.31784/zvr.8.1.12

Mušanović, Jelena. "Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista." Zbornik Veleučilišta u Rijeci 8, no. 1 (2020): 77-101. https://doi.org/10.31784/zvr.8.1.12

Mušanović, J. (2020) 'Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista', Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 8(1), pp. 77-101. doi: 10.31784/zvr.8.1.12

Mušanović J. Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista. Zbornik Veleučilišta u Rijeci [Internet]. 2020 [cited 2025 February 21];8(1):77-101. doi: 10.31784/zvr.8.1.12

J. Mušanović, "Modeliranje utjecaja ugleda turističke destinacije prisutnog u društvenim medijima na zadovoljstvo turista", Zbornik Veleučilišta u Rijeci, vol. 8, no. 1, pp. 77-101, 2020. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288480. [Accessed: 21 February 2025]

Please login to the repository to save this object to your list.