Rapaić, S. (2016). Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703288
Rapaić, Sandra. "Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703288
Rapaić, Sandra. "Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703288
Rapaić, S. (2016). 'Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703288
Rapaić S. Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2016 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703288
S. Rapaić, "Utjecaj festivalskog turizma na pozicioniranje destinacije na primjeru Hideout festivala, Zrće, otok Pag", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:703288