Končar, A. (2017). Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge (Master's thesis). Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046
Končar, Aleksandra. "Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046
Končar, Aleksandra. "Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046
Končar, A. (2017). 'Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046
Končar A. Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge [Master's thesis]. Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management; 2017 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046
A. Končar, "Zadovoljstvo gosta kao mjerilo vrijednosti kvalitete hotelske usluge", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:586046