pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn fthm:4729,thesis,"Uloga internetskog marketinga u promociji grada Poreča na turističkom tržištu","Momić, Patricia",,,,,,,, fthm:4559,thesis,"Konkurentske prednosti otoka Krka kao održive turističke destinacije","Vuleta, Anamarija",,,,,,,, fthm:4396,thesis,"Marketinške aktivnosti Mošćeničke Drage za razvoj kulturnog turizma","Muhammedov, Bayram",,,,,,,, fthm:4666,thesis,"Mogućnosti razvoja kreativnih turističkih proizvoda u Vukovarsko-srijemskoj županiji","Albertović, Tinka",,,,,,,, fthm:4409,thesis,"Stavovi zaposlenika marketinških odjela o implementaciji etike u hotelijerstvu","Miklaužić, Danijela",,,,,,,, fthm:4490,thesis,"Uloga pametnih telefona u procesu donošenja odluke o putovanju","Kozić, Željka",,,,,,,, fthm:4652,thesis,"Unapređenje imidža destinacije primjenom kreativnog gerila marketinga u promociji kulturnih događaja","Golub, Ivan",,,,,,,, fthm:4459,thesis,"Čimbenici utjecaja na izbor održive turističke destinacije","Simon, Ana",,,,,,,, fthm:4704,thesis,"Arheološki lokaliteti i socio-ekonomski utjecaj turizma u ruralnim područjima","Hodak, Ivana",,,,,,,, fthm:3990,thesis,"Online oglašavanje u promociji Krapinsko-zagorske županije na turističkom tržištu","Turk, Luka",,,,,,,, fthm:3976,thesis,"Sportski marketing u nogometnom klubu-primjer nogometnog kluba Liverpool FC","Petković, Emma",,,,,,,, fthm:3991,thesis,"Važnost internet marketinga u promociji događanja na turističkom tržištu: primjer Adventa u Zagrebu","Došen, Martina",,,,,,,, fthm:3520,dissertation,"Multivarijatna statistička analiza doživljaja posjetitelja vinskog festivala","Mitrović, Srđan",,,,,,,, fthm:4002,thesis,"Digitalni marketing u hotelijerstvu","Kiš, Nika",,,,,,,, fthm:4043,thesis,"Emocionalna povezanost i lojalnost brandu u hotelijerstvu","Ćalina, Lea",,,,,,,, fthm:3863,thesis,"Gastronomski doživljaj u brandiranju ruralne turističke destinacije: primjer Slavonije i Baranje","Gerovac, Marina",,,,,,,, fthm:3964,thesis,"Online promotivne aktivnosti turističkih zajednica Gorskog kotara","Franceković, Tin",,,,,,,, fthm:4024,thesis,"Primjena digitalnog marketinga u promociji tvrtke Red Bull","Pavetić, Loredana",,,,,,,, fthm:3889,thesis,"Promocija ruralnog turizma Šibensko - kninske županije","Guzić, Tomislav",,,,,,,, fthm:4219,thesis,"Etika u marketingu zdrave hrane","Živko, Marija",,,,,,,, fthm:4253,thesis,"Kreiranje vrijednosti turističke destinacije implementacijom influencer marketinga u brand strategiju destinacije","Jerković, Barbara",,,,,,,, fthm:4254,thesis,"Utjecaj influencer marketinga na izbor turističke destinacije","Šimičić, Katarina",,,,,,,, fthm:4031,thesis,"Važnost društvenih mreža u promociji Poreča na turističkom tržištu","Šandak, Matea",,,,,,,, fthm:3519,dissertation,"Održivi marketing u visokom obrazovanju","Meštrović, Dunja",,,,,,,, fthm:3832,thesis,"Marketinške strategije u privlačenju kineskih turista: primjer Hrvatske","Donadić, Bartol",,,,,,,, fthm:3169,thesis,"PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU","Vađon, Fran",,,,,,,, fthm:3255,thesis,"Pozicioniranje turističke destinacije kroz luksuzni turizam","Brozan, Monika",,,,,,,, fthm:3256,thesis,"Uloga on line izvora informacija u odabiru turističke destinacije","Gršković Vulin, Petra",,,,,,,, fthm:3203,thesis,"Učinci kolaborativnih promotivnih aktivnosti malih obiteljskih hotela","Brusić, Dinka",,,,,,,, fthm:2857,thesis,"Marketing na društvenim mrežama kompanije Franck","Malec, Lea",,,,,,,, fthm:2907,thesis,"Ekološka održivost razvoja turizma Primorsko-goranske županije","Ćalina, Lea",,,,,,,, fthm:2908,thesis,"Ekološki utjecaj turizma na turističku destinaciju: primjer otoka Krka","Fućak, Antonia",,,,,,,, fthm:2808,thesis,"KOMUNIKACIJA HOTELSKOG BRANDA PRIMJENOM SUVREMENE INFORMACIJE TEHNOLOGIJE: PRIMJER HOTELSKOG LANCA HILTON","Golub, Ivan",,,,,,,, fthm:2858,thesis,"Mogućnost popularizacije rukometa primjenom marketinških aktivnosti","Šakić, Ante",,,,,,,, fthm:3446,thesis,"Identitet i imidž turističke destinacije kao pretpostavke održivog razvoja","Dabo, Elena",,,,,,,, fthm:3170,thesis,"Primjena održivosti u marketinškim strategijama charter kompanija u Hrvatskoj","Alavanja, Sara",,,,,,,, fthm:3202,thesis,"Utjecaj sigurnosti i zaštite na izbor turističke destinacije","Jambrešić, Jelena",,,,,,,, fthm:2333,thesis,"Identitet otočnih turističkih destinacija Jadrana na turističkom tržištu","Škravan, Antonia",,,,,,,, fthm:2249,thesis,"Ispitivanje motivacije i zadovoljstva posjetitelja Adventa u Zagrebu","Skendrović, Patricia",,,,,,,, fthm:2323,thesis,"Motivacija turista za posjet destinacija mračnoga turizma","Lokner, Mia",,,,,,,, fthm:2392,thesis,"Održivi marketing kao konkurentska prednost kulturnoga turističkog proizvoda destinacije","Brolich, Lea",,,,,,,, fthm:2364,thesis,"Online kupovno ponašanje mladih potrošača","Tomić, Dragana",,,,,,,, fthm:2329,thesis,"Percepcija imidža otočnih turističkih destinacija Jadrana","Prižmić, Ivana",,,,,,,, fthm:2411,thesis,"Potencijali razvoja i utjecaj glamping turizma na imidž destinacije","Salar, Karlo",,,,,,,, fthm:2403,thesis,"Pozicioniranje turističke destinacije kroz nematerijalnu kulturnu baštinu","Juravić, Vjekoslav",,,,,,,, fthm:2235,thesis,"Stavovi lokalnoga stanovništva i nositelja ponude o razvoju turizma u Zagrebu","Hodak, Ana",,,,,,,, fthm:2316,thesis,"Stavovi milenijalaca prema potrošnji dodataka prehrani","Glasnović, Tina",,,,,,,, fthm:2286,thesis,"Stilovi odlučivanja kod mladih potrošača","Salaj, Tihana",,,,,,,, fthm:2266,thesis,"Uloga događaja u kreiranju brenda i imidža turističke destinacije","Dedić, Pacp",,,,,,,, fthm:2399,thesis,"Upravljanje marketingom u funkciji inoviranja ruralnoga turističkog proizvoda","Gašparović, Sven",,,,,,,, fthm:2243,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na proces odabira turističke destinacije","Jurić, Petra",,,,,,,, fthm:2395,thesis,"Utjecaj osobina ličnosti na okolišno odgovorno ponašanje","Ciglar, Lea",,,,,,,, fthm:2250,thesis,"Važnost usluga za kućne ljubimce kod izbora smještajnoga objekta","Stijelja, Karin",,,,,,,, fthm:2685,thesis,"Utjecaj digitalnog marketinga na poslovanje turističkih agencija","Filipović, Matej",,,,,,,, fthm:2598,thesis,"Utjecaj marketinškoga miksa na ponašanje potrošača","Košutić, Elena",,,,,,,, fthm:2267,thesis,"Marketinške aktivnosti ruralnoga turizma Ličko-senjske županije","Holjevac, Ana Marija",,,,,,,, fthm:2252,thesis,"Motivacija i zadovoljstvo cikloturista u Istarskoj županiji","Tripar, Paula",,,,,,,, fthm:1845,thesis,"Zadovoljstvo turista i mogućnost unaprjeđenja turističkoga proizvoda Lovrana","Šupica, Dalija",,,,,,,, fthm:2112,thesis,"Brendiranje kao preduvjet stvaranja prepoznatljivosti na turističkom tržištu","Špoljarić, Ivan",,,,,,,, fthm:1971,thesis,"Korištenje društvenih mreža u promociji turističke destinacije","Ban, Matea",,,,,,,, fthm:2077,thesis,"Marketinška strategija u poslovanju tvrtke - primjer Porschea","Čirko, Lucija",,,,,,,, fthm:2141,thesis,"Sportski marketing - primjer svjetskoga nogometnog prvenstva","Šimić, Iris",,,,,,,, fthm:2187,thesis,"Integriranje načela zelenoga marketinga u kozmetičkoj industriji","Matejčić, Angela",,,,,,,, fthm:2195,thesis,"Potencijali kineskoga turističkog tržišta i njihov utjecaj na razvoj turizma destinacije","Donadić, Bartol",,,,,,,, fthm:2160,thesis,"Primjena održivoga marketing miksa u hotelijerstvu","Jurišić, Ivana",,,,,,,, fthm:1883,thesis,"Konkurentnost tvrtke temeljena na inovativnim marketinškim aktivnostima","Sušić, Una",,,,,,,, fthm:1696,thesis,"Primjena održivosti u upravljanju događajima","Horvat, Paula",,,,,,,, fthm:1306,thesis,"Upravljanje brendom turističke destinacije Opatijske rivijere","Kamenečki, Ana",,,,,,,, fthm:1668,thesis,"Važnost interneta u oglašavanju malih poduzeća na primjeru tvrtke Alpha aplikacije","Krznar, Marko",,,,,,,, fthm:1296,thesis,"Karakteristike i mogućnosti strateškoga razvoja omladinskoga turizma","Plejić, Mia",,,,,,,, fthm:1304,thesis,"Pozicioniranje i izgradnja imidža malih otočnih destinacija: Lun, otok Pag","Golubičić, Kristina",,,,,,,, fthm:1323,thesis,"Uloga i važnost internetskoga marketinga u suvremenom hotelijerstvu","Vučković, Mirna",,,,,,,, fthm:744,thesis,"Ciljna tržišta i pozicioniranje turističkih agencija grada Zagreba","Selaković, Edita",,,,,,,, fthm:1185,thesis,"Promocija Adventa u Zagrebu na turističkom tržištu","Šimunić, Marina",,,,,,,, fthm:756,thesis,"Strateški marketing i pozicioniranje luka nautičkog turizma sjevernog Jadrana","Ožbolt, Dario",,,,,,,, fthm:739,thesis,"Važnost društvenih mreža u promociji grada Rijeke na turističkom tržištu","Cvijetić, Luana",,,,,,,, fthm:857,thesis,"Kreiranje imidža kreativne turističke destinacije","Žamić, Ana",,,,,,,, fthm:1204,thesis,"Primjena marketinškoga planiranja i marketinški plan za tvrtku Pan-Pek","Vreš, Valentina",,,,,,,, fthm:831,thesis,"Upravljanje marketingom u funkciji turističkoga razvoja grada Paga","Fabijanić, Marina",,,,,,,, fthm:749,thesis,"Važnost internetskoga marketinga u kreiranju imidža Opatije kao turističke destinacije","Antić, Vedrana",,,,,,,, fthm:1057,thesis,"Važnost internetskoga marketinga u promociji grada Zagreba","Hamerlitz, Tea",,,,,,,, fthm:660,dissertation,"Održivi turistički razvoj priobalne destinacije","Birkić, Draženka",,,,,,,, unipu:1748,dissertation,"KONGRUENCIJA GLAZBE I KORPORATIVNOG IDENTITETA U IZGRADNJI KORPORATIVNOG IMIDŽA POSLOVNIH ORGANIZACIJA","Čuić Tanković, Ana",,,,,,,, fthm:1748,book,"Strategija razvoja Grada Opatije","Blažević, Branko; Peršić, Milena; Smolčić Jurdana, Dora; Perić, Joža; Maškarin Ribarić, Helga; Bašan, Lorena; Jelušić, Adriana; Krstinić Nižić, Marinela; Šverko Grdić, Zvonimira; Jurišević Brčić, Živa",,,,,,,, svkri:3483,dissertation,"Upravljanje procesom brendiranja na primjeru turističke destinacije Kvarner","Bagarić, Lidija",,,,,,,, svkri:3169,dissertation,"Turistički proizvod ruralnog turizma u funkciji unaprjeđenja ponude Istre kao turističke destinacije","Legović, Barbara",,,,,,,, svkri:3001,dissertation,"Projektni marketing u funkciji razvoja turističke ponude i potražnje","Bašan, Lorena",,,,,,,,