@mastersthesis{fthm:4410, author = {{Jakopec, Andrea}}, title = {{Percepcija etičnosti digitalnih marketinških aktivnosti}}, } @mastersthesis{fthm:4365, author = {{Krznarić, Lucija}}, title = {{Potencijali implementacije digitalnog marketinga u gastronomskom turizmu Istarske županije}}, } @mastersthesis{fthm:4231, author = {{Livak, Lejla}}, title = {{Potrošačka percepcija oglašavanja na društvenoj mreži Youtube i utjecaj oglasa na odluku o kupnji}}, } @mastersthesis{fthm:4563, author = {{Ivanković, Valentina}}, title = {{Promocija turističkog proizvoda grada Splita}}, } @mastersthesis{fthm:4589, author = {{Čorak, Petra}}, title = {{Stavovi i percepcije društvene mreže TikTok pri donošenju odluke o kupnji}}, } @mastersthesis{fthm:4306, author = {{Rogulj, Helena}}, title = {{Uloga emocionalnog doživljaja u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{fthm:4422, author = {{Krog, Petra}}, title = {{Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda}}, } @mastersthesis{fthm:4242, author = {{Bilobrk, Peér}}, title = {{Utjecaj društvene mreže Instagram na potrošačke navike}}, } @mastersthesis{fthm:4485, author = {{Ristl, Tara}}, title = {{Marketinška komunikacija putem društvene mreže Instagram}}, } @mastersthesis{fthm:3953, author = {{Bartolić, Sanja}}, title = {{Marketinški miks Istarske županije kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:3919, author = {{Grgec, Tea}}, title = {{Promocija kulturne baštine Hrvatskog zagorja}}, } @mastersthesis{fthm:3824, author = {{Crnković, Elena}}, title = {{Brendiranje urbanog središta: studija slučaja grada Ludbrega}}, } @mastersthesis{fthm:3619, author = {{Stipčić, Ines}}, title = {{Digitalne promotivne aktivnosti na primjeru grada Zagreba}}, } @mastersthesis{fthm:3535, author = {{Dasović, Doria}}, title = {{Pozicioniranje Grada Krka kao zelene destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:3649, author = {{Miholić, Kristian}}, title = {{Istraživanje stavova potrošača o web okruženju}}, } @mastersthesis{fthm:3833, author = {{Filipović, Matej}}, title = {{Social media marketing u turizmu}}, } @mastersthesis{fthm:4044, author = {{Draganić, Jelena}}, title = {{Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje}}, } @mastersthesis{fthm:4050, author = {{Krpan, Antonia}}, title = {{Uloga društvenih mreža u promociji grada Zadra}}, } @mastersthesis{fthm:3738, author = {{Hokman Ilić, Petra}}, title = {{Marketing miks grada Velika Gorica}}, } @mastersthesis{fthm:4053, author = {{Ritossa, Nikolina}}, title = {{Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre}}, } @mastersthesis{fthm:4028, author = {{Krog, Petra}}, title = {{Suvremeni trendovi u marketinškim aktivnostima turističkih destinacija}}, } @mastersthesis{fthm:4307, author = {{Ladešić, Lucija}}, title = {{Urbani marketing i brandiranje grada Dubrovnika}}, } @mastersthesis{fthm:2989, author = {{Krajnović, Martina}}, title = {{Istraživanje imidža grada Pule kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:3081, author = {{Drljo, Ana-Marija}}, title = {{Manifestacije kao proizvod grada Zagreba}}, } @mastersthesis{fthm:2784, author = {{Protić, Intia}}, title = {{Stavovi milenijalaca iz urbanih sredina o vegetarijanskoj i veganskoj ishrani}}, } @mastersthesis{fthm:2990, author = {{Martinović, Nadja}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na promociju grada Rovinja}}, } @mastersthesis{fthm:3413, author = {{Čekić, Eni}}, title = {{Primjena tehnologije proširene stvarnosti u turizmu i namjera budućeg korištenja}}, } @mastersthesis{fthm:3410, author = {{Dumbović, Martina}}, title = {{Utjecaj Internet marketinga na imidž destinacije}}, } @mastersthesis{fthm:3409, author = {{Mužić, Paola}}, title = {{Značaj influencer marketinga u planiranju putovanja}}, } @mastersthesis{fthm:3415, author = {{Cerin, Antonela}}, title = {{Stavovi mladih potrošača pri online kupovini}}, } @mastersthesis{fthm:3411, author = {{Holen Rabatić, Mihaela}}, title = {{Utjecaj YouTube marketing komunikacije na stavove korisnika}}, } @mastersthesis{fthm:2988, author = {{Draganić, Jelena}}, title = {{Istraživanje imidža grada Zagreba kao destinacijskog brenda}}, } @mastersthesis{fthm:2781, author = {{Pavelić, Ana}}, title = {{Oblikovanje elemenata marketinškoga miksa na primjeru grada Jastrebarsko}}, } @mastersthesis{fthm:2794, author = {{Kmet, Lucija}}, title = {{Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice}}, } @mastersthesis{fthm:3174, author = {{Škrlj, Petra}}, title = {{Istraživanje čimbenika koji utječu na povjerenje potrošača u online okruženju}}, } @mastersthesis{fthm:3414, author = {{Katić, Dorotea}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o putovanju kod generacije Z}}, } @mastersthesis{fthm:3412, author = {{Klarin, Anamarija}}, title = {{Utjecaj tehnologije na javne ustanove u kulturi}}, } @mastersthesis{fthm:2987, author = {{Rupčić, Loreta}}, title = {{Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke}}, } @article{efri:3617, author = {{Lončarić, Dina and Perišić Prodan, Marina and Dlačić, Jasmina}}, title = {{MEMORABLE TOURISM EXPERIENCES INSPIRED BY THE BEAUTY OF NATURE}}, } @mastersthesis{fthm:2503, author = {{Novaković, Morana}}, title = {{Brendiranje Istre kao turističke destinacije s osvrtom na urbana središta}}, } @mastersthesis{fthm:2531, author = {{Sekulić, Saša}}, title = {{Istraživanje imidža grada Poreča}}, } @mastersthesis{fthm:2475, author = {{Meštrović, Matej}}, title = {{Uloga boja u marketinškoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{fthm:2525, author = {{Tandara, Gabrijela}}, title = {{Uloga urbanoga marketinga u brendiranju gradova}}, } @mastersthesis{fthm:2240, author = {{Kraljić, Valentina}}, title = {{Utjecaj mekih vještina na uspješnu poslovnu komunikaciju}}, } @mastersthesis{fthm:2493, author = {{Stipanović, Sandro}}, title = {{Marketinška strategija Hotela Princess}}, } @mastersthesis{fthm:2629, author = {{Nikić, Lucija}}, title = {{Marketinške aktivnosti urbanoga središta na primjeru grada Splita}}, } @mastersthesis{fthm:2445, author = {{Čutura, Ana-Marija}}, title = {{Marketinški miks luksuznih boutique hotela na primjeru Hotela Alhambra}}, } @mastersthesis{fthm:2687, author = {{Holen Rabatić, Mihaela}}, title = {{Promocijske aktivnosti urbanoga središta – primjer grada Zagreba}}, } @mastersthesis{fthm:2443, author = {{Cerin, Antonela}}, title = {{Utjecaj ekoloških proizvoda na svijest potrošača u urbanim sredinama}}, } @article{efri:2353, author = {{Lončarić, Dina and Perišić Prodan, Marina and Dlačić, Jasmina}}, title = {{The role of market mavens in co-creating tourist experiences and increasing loyalty to service providers}}, } @article{efri:1215, author = {{Lončarić, Dina and Dlačić, Jasmina and Perišić Prodan, Marina}}, title = {{WHAT MAKES SUMMER VACATION EXPERIENCE MEMORABLE? AN EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA}}, } @phdthesis{fthm:1262, author = {{Perišić Prodan, Marina}}, title = {{Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije}}, }