pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn fthm:5493,thesis,"Istraživanje zadovoljstva i bihevioralnih namjera korisnika platformi ekonomije dijeljenja","Kraljić, Antonela",,,,,,,, fthm:5348,thesis,"Marketinške aktivnosti grada Dubrovnika","Vrdoljak, Lana",,,,,,,, fthm:5330,thesis,"Odrednice zadovoljstva i bihevioralnih namjera u primjeni tehnologije proširene stvarnosti","Radošević, Ana",,,,,,,, fthm:5378,thesis,"Pametni gradovi i implementacija pametnih rješenja u gradovima Republike Hrvatske","Winter, Korina",,,,,,,, fthm:5508,thesis,"Uloga i utjecaj oglašavanja na tražilicama u privlačenju potrošača","Hailo, Jakov",,,,,,,, fthm:5285,thesis,"Utjecaj digitalnih marketinških aktivnosti na percepciju oglašavanja i namjeru kupnje sportskih brendova","Kraljiček, Matej",,,,,,,, fthm:5173,thesis,"Marketing miks grada Zadra kao urbane destinacije","Matuzović, Helena",,,,,,,, fthm:5199,thesis,"Potencijali i perspektiva implementacije koncepta gamifikacije u turističkim destinacijama","Grbeša, Paola",,,,,,,, fthm:4871,thesis,"Uloga e-mail marketinga u ponašanju potrošača","Bandov, Ana",,,,,,,, fthm:5017,thesis,"Istraživanje percepcije virtualnih influencera u ponašanju potrošača","Bartolić, Sanja",,,,,,,, fthm:5601,thesis,"Utjecaj dizajna oglasa na ponašanje potrošača u digitalnom okruženju","Jelena, Šaban",,,,,,,, fthm:4410,thesis,"Percepcija etičnosti digitalnih marketinških aktivnosti","Jakopec, Andrea",,,,,,,, fthm:4365,thesis,"Potencijali implementacije digitalnog marketinga u gastronomskom turizmu Istarske županije","Krznarić, Lucija",,,,,,,, fthm:4231,thesis,"Potrošačka percepcija oglašavanja na društvenoj mreži Youtube i utjecaj oglasa na odluku o kupnji","Livak, Lejla",,,,,,,, fthm:4563,thesis,"Promocija turističkog proizvoda grada Splita","Ivanković, Valentina",,,,,,,, fthm:4589,thesis,"Stavovi i percepcije društvene mreže TikTok pri donošenju odluke o kupnji","Čorak, Petra",,,,,,,, fthm:4306,thesis,"Uloga emocionalnog doživljaja u digitalnom okruženju","Rogulj, Helena",,,,,,,, fthm:4422,thesis,"Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda","Krog, Petra",,,,,,,, fthm:4242,thesis,"Utjecaj društvene mreže Instagram na potrošačke navike","Bilobrk, Peér",,,,,,,, fthm:4485,thesis,"Marketinška komunikacija putem društvene mreže Instagram","Ristl, Tara",,,,,,,, fthm:3953,thesis,"Marketinški miks Istarske županije kao turističke destinacije","Bartolić, Sanja",,,,,,,, fthm:3919,thesis,"Promocija kulturne baštine Hrvatskog zagorja","Grgec, Tea",,,,,,,, fthm:3824,thesis,"Brendiranje urbanog središta: studija slučaja grada Ludbrega","Crnković, Elena",,,,,,,, fthm:3619,thesis,"Digitalne promotivne aktivnosti na primjeru grada Zagreba","Stipčić, Ines",,,,,,,, fthm:3535,thesis,"Pozicioniranje Grada Krka kao zelene destinacije","Dasović, Doria",,,,,,,, fthm:3649,thesis,"Istraživanje stavova potrošača o web okruženju","Miholić, Kristian",,,,,,,, fthm:3833,thesis,"Social media marketing u turizmu","Filipović, Matej",,,,,,,, fthm:4044,thesis,"Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje","Draganić, Jelena",,,,,,,, fthm:4050,thesis,"Uloga društvenih mreža u promociji grada Zadra","Krpan, Antonia",,,,,,,, fthm:3738,thesis,"Marketing miks grada Velika Gorica","Hokman Ilić, Petra",,,,,,,, fthm:4053,thesis,"Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre","Ritossa, Nikolina",,,,,,,, fthm:4028,thesis,"Suvremeni trendovi u marketinškim aktivnostima turističkih destinacija","Krog, Petra",,,,,,,, fthm:4307,thesis,"Urbani marketing i brandiranje grada Dubrovnika","Ladešić, Lucija",,,,,,,, fthm:5749,"journal article","Differences between Instagram and Facebook Sponsored Posts for Small Hospitality Businesses","Čuić Tanković, Ana; Perišić Prodan, Marina; Tomljanović, Doris",,,,,,,, fthm:5894,"conference paper","Exploring catering services quality using mystery shopping","Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Župan, Dora",,,,,,,, fthm:5760,"journal article","The impact of relationship marketing on customer satisfaction and loyalty in luxury hotels","Perišić Prodan, Marina; Cerović, Marta; Ivančić, Ivana",,,,,,,, fthm:2989,thesis,"Istraživanje imidža grada Pule kao turističke destinacije","Krajnović, Martina",,,,,,,, fthm:3081,thesis,"Manifestacije kao proizvod grada Zagreba","Drljo, Ana-Marija",,,,,,,, fthm:2784,thesis,"Stavovi milenijalaca iz urbanih sredina o vegetarijanskoj i veganskoj ishrani","Protić, Intia",,,,,,,, fthm:2990,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na promociju grada Rovinja","Martinović, Nadja",,,,,,,, fthm:3413,thesis,"Primjena tehnologije proširene stvarnosti u turizmu i namjera budućeg korištenja","Čekić, Eni",,,,,,,, fthm:3410,thesis,"Utjecaj Internet marketinga na imidž destinacije","Dumbović, Martina",,,,,,,, fthm:3409,thesis,"Značaj influencer marketinga u planiranju putovanja","Mužić, Paola",,,,,,,, fthm:3415,thesis,"Stavovi mladih potrošača pri online kupovini","Cerin, Antonela",,,,,,,, fthm:3411,thesis,"Utjecaj YouTube marketing komunikacije na stavove korisnika","Holen Rabatić, Mihaela",,,,,,,, fthm:2988,thesis,"Istraživanje imidža grada Zagreba kao destinacijskog brenda","Draganić, Jelena",,,,,,,, fthm:2781,thesis,"Oblikovanje elemenata marketinškoga miksa na primjeru grada Jastrebarsko","Pavelić, Ana",,,,,,,, fthm:2794,thesis,"Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice","Kmet, Lucija",,,,,,,, fthm:3174,thesis,"Istraživanje čimbenika koji utječu na povjerenje potrošača u online okruženju","Škrlj, Petra",,,,,,,, fthm:3414,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o putovanju kod generacije Z","Katić, Dorotea",,,,,,,, fthm:3412,thesis,"Utjecaj tehnologije na javne ustanove u kulturi","Klarin, Anamarija",,,,,,,, fthm:2987,thesis,"Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke","Rupčić, Loreta",,,,,,,, efri:3617,"journal article","MEMORABLE TOURISM EXPERIENCES INSPIRED BY THE BEAUTY OF NATURE","Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina",,,,,,,, fthm:5849,"journal article","Memorable tourism experiences inspired by the beauty of nature","Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina; Lončarić, Dina",,,,,,,, fthm:2503,thesis,"Brendiranje Istre kao turističke destinacije s osvrtom na urbana središta","Novaković, Morana",,,,,,,, fthm:2531,thesis,"Istraživanje imidža grada Poreča","Sekulić, Saša",,,,,,,, fthm:2475,thesis,"Uloga boja u marketinškoj komunikaciji","Meštrović, Matej",,,,,,,, fthm:2525,thesis,"Uloga urbanoga marketinga u brendiranju gradova","Tandara, Gabrijela",,,,,,,, fthm:2240,thesis,"Utjecaj mekih vještina na uspješnu poslovnu komunikaciju","Kraljić, Valentina",,,,,,,, fthm:2493,thesis,"Marketinška strategija Hotela Princess","Stipanović, Sandro",,,,,,,, fthm:2629,thesis,"Marketinške aktivnosti urbanoga središta na primjeru grada Splita","Nikić, Lucija",,,,,,,, fthm:2445,thesis,"Marketinški miks luksuznih boutique hotela na primjeru Hotela Alhambra","Čutura, Ana-Marija",,,,,,,, fthm:2687,thesis,"Promocijske aktivnosti urbanoga središta – primjer grada Zagreba","Holen Rabatić, Mihaela",,,,,,,, fthm:2443,thesis,"Utjecaj ekoloških proizvoda na svijest potrošača u urbanim sredinama","Cerin, Antonela",,,,,,,, efri:2353,"journal article","The role of market mavens in co-creating tourist experiences and increasing loyalty to service providers","Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina",,,,,,,, efri:1215,"journal article","WHAT MAKES SUMMER VACATION EXPERIENCE MEMORABLE? AN EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA","Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Perišić Prodan, Marina",,,,,,,, fthm:1262,dissertation,"Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije","Perišić Prodan, Marina",,,,,,,,