TY - THES ID - fthm:5493 TI - Istraživanje zadovoljstva i bihevioralnih namjera korisnika platformi ekonomije dijeljenja AU - Kraljić, Antonela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:5348 TI - Marketinške aktivnosti grada Dubrovnika AU - Vrdoljak, Lana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:5330 TI - Odrednice zadovoljstva i bihevioralnih namjera u primjeni tehnologije proširene stvarnosti AU - Radošević, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:5378 TI - Pametni gradovi i implementacija pametnih rješenja u gradovima Republike Hrvatske AU - Winter, Korina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:5508 TI - Uloga i utjecaj oglašavanja na tražilicama u privlačenju potrošača AU - Hailo, Jakov DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:5285 TI - Utjecaj digitalnih marketinških aktivnosti na percepciju oglašavanja i namjeru kupnje sportskih brendova AU - Kraljiček, Matej DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:5173 TI - Marketing miks grada Zadra kao urbane destinacije AU - Matuzović, Helena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:5199 TI - Potencijali i perspektiva implementacije koncepta gamifikacije u turističkim destinacijama AU - Grbeša, Paola DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:4871 TI - Uloga e-mail marketinga u ponašanju potrošača AU - Bandov, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:5017 TI - Istraživanje percepcije virtualnih influencera u ponašanju potrošača AU - Bartolić, Sanja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:5601 TI - Utjecaj dizajna oglasa na ponašanje potrošača u digitalnom okruženju AU - Jelena, Šaban DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:4410 TI - Percepcija etičnosti digitalnih marketinških aktivnosti AU - Jakopec, Andrea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:4365 TI - Potencijali implementacije digitalnog marketinga u gastronomskom turizmu Istarske županije AU - Krznarić, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:4231 TI - Potrošačka percepcija oglašavanja na društvenoj mreži Youtube i utjecaj oglasa na odluku o kupnji AU - Livak, Lejla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:4563 TI - Promocija turističkog proizvoda grada Splita AU - Ivanković, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:4589 TI - Stavovi i percepcije društvene mreže TikTok pri donošenju odluke o kupnji AU - Čorak, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:4306 TI - Uloga emocionalnog doživljaja u digitalnom okruženju AU - Rogulj, Helena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:4422 TI - Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda AU - Krog, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:4242 TI - Utjecaj društvene mreže Instagram na potrošačke navike AU - Bilobrk, Peér DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:4485 TI - Marketinška komunikacija putem društvene mreže Instagram AU - Ristl, Tara DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:3953 TI - Marketinški miks Istarske županije kao turističke destinacije AU - Bartolić, Sanja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:3919 TI - Promocija kulturne baštine Hrvatskog zagorja AU - Grgec, Tea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:3824 TI - Brendiranje urbanog središta: studija slučaja grada Ludbrega AU - Crnković, Elena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:3619 TI - Digitalne promotivne aktivnosti na primjeru grada Zagreba AU - Stipčić, Ines DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:3535 TI - Pozicioniranje Grada Krka kao zelene destinacije AU - Dasović, Doria DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:3649 TI - Istraživanje stavova potrošača o web okruženju AU - Miholić, Kristian DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:3833 TI - Social media marketing u turizmu AU - Filipović, Matej DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:4044 TI - Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje AU - Draganić, Jelena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:4050 TI - Uloga društvenih mreža u promociji grada Zadra AU - Krpan, Antonia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:3738 TI - Marketing miks grada Velika Gorica AU - Hokman Ilić, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:4053 TI - Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre AU - Ritossa, Nikolina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:4028 TI - Suvremeni trendovi u marketinškim aktivnostima turističkih destinacija AU - Krog, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:4307 TI - Urbani marketing i brandiranje grada Dubrovnika AU - Ladešić, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - JOUR ID - fthm:5749 TI - Differences between Instagram and Facebook Sponsored Posts for Small Hospitality Businesses AU - Čuić Tanković, Ana AU - Perišić Prodan, Marina AU - Tomljanović, Doris DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - CONF ID - fthm:5894 TI - Exploring catering services quality using mystery shopping AU - Lončarić, Dina AU - Perišić Prodan, Marina AU - Župan, Dora DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - JOUR ID - fthm:5760 TI - The impact of relationship marketing on customer satisfaction and loyalty in luxury hotels AU - Perišić Prodan, Marina AU - Cerović, Marta AU - Ivančić, Ivana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:2989 TI - Istraživanje imidža grada Pule kao turističke destinacije AU - Krajnović, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:3081 TI - Manifestacije kao proizvod grada Zagreba AU - Drljo, Ana-Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:2784 TI - Stavovi milenijalaca iz urbanih sredina o vegetarijanskoj i veganskoj ishrani AU - Protić, Intia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:2990 TI - Utjecaj društvenih mreža na promociju grada Rovinja AU - Martinović, Nadja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:3413 TI - Primjena tehnologije proširene stvarnosti u turizmu i namjera budućeg korištenja AU - Čekić, Eni DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:3410 TI - Utjecaj Internet marketinga na imidž destinacije AU - Dumbović, Martina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:3409 TI - Značaj influencer marketinga u planiranju putovanja AU - Mužić, Paola DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:3415 TI - Stavovi mladih potrošača pri online kupovini AU - Cerin, Antonela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:3411 TI - Utjecaj YouTube marketing komunikacije na stavove korisnika AU - Holen Rabatić, Mihaela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:2988 TI - Istraživanje imidža grada Zagreba kao destinacijskog brenda AU - Draganić, Jelena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:2781 TI - Oblikovanje elemenata marketinškoga miksa na primjeru grada Jastrebarsko AU - Pavelić, Ana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:2794 TI - Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice AU - Kmet, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:3174 TI - Istraživanje čimbenika koji utječu na povjerenje potrošača u online okruženju AU - Škrlj, Petra DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:3414 TI - Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o putovanju kod generacije Z AU - Katić, Dorotea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:3412 TI - Utjecaj tehnologije na javne ustanove u kulturi AU - Klarin, Anamarija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:2987 TI - Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke AU - Rupčić, Loreta DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - JOUR ID - efri:3617 TI - MEMORABLE TOURISM EXPERIENCES INSPIRED BY THE BEAUTY OF NATURE AU - Lončarić, Dina AU - Perišić Prodan, Marina AU - Dlačić, Jasmina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - JOUR ID - fthm:5849 TI - Memorable tourism experiences inspired by the beauty of nature AU - Perišić Prodan, Marina AU - Dlačić, Jasmina AU - Lončarić, Dina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:2503 TI - Brendiranje Istre kao turističke destinacije s osvrtom na urbana središta AU - Novaković, Morana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:2531 TI - Istraživanje imidža grada Poreča AU - Sekulić, Saša DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:2475 TI - Uloga boja u marketinškoj komunikaciji AU - Meštrović, Matej DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:2525 TI - Uloga urbanoga marketinga u brendiranju gradova AU - Tandara, Gabrijela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:2240 TI - Utjecaj mekih vještina na uspješnu poslovnu komunikaciju AU - Kraljić, Valentina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:2493 TI - Marketinška strategija Hotela Princess AU - Stipanović, Sandro DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:2629 TI - Marketinške aktivnosti urbanoga središta na primjeru grada Splita AU - Nikić, Lucija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:2445 TI - Marketinški miks luksuznih boutique hotela na primjeru Hotela Alhambra AU - Čutura, Ana-Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:2687 TI - Promocijske aktivnosti urbanoga središta – primjer grada Zagreba AU - Holen Rabatić, Mihaela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:2443 TI - Utjecaj ekoloških proizvoda na svijest potrošača u urbanim sredinama AU - Cerin, Antonela DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - JOUR ID - efri:2353 TI - The role of market mavens in co-creating tourist experiences and increasing loyalty to service providers AU - Lončarić, Dina AU - Perišić Prodan, Marina AU - Dlačić, Jasmina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - JOUR ID - efri:1215 TI - WHAT MAKES SUMMER VACATION EXPERIENCE MEMORABLE? AN EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA AU - Lončarić, Dina AU - Dlačić, Jasmina AU - Perišić Prodan, Marina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - fthm:1262 TI - Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije AU - Perišić Prodan, Marina DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -