pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn fthm:5493 thesis "Istraživanje zadovoljstva i bihevioralnih namjera korisnika platformi ekonomije dijeljenja" "Kraljić, Antonela" fthm:5348 thesis "Marketinške aktivnosti grada Dubrovnika" "Vrdoljak, Lana" fthm:5330 thesis "Odrednice zadovoljstva i bihevioralnih namjera u primjeni tehnologije proširene stvarnosti" "Radošević, Ana" fthm:5378 thesis "Pametni gradovi i implementacija pametnih rješenja u gradovima Republike Hrvatske" "Winter, Korina" fthm:5508 thesis "Uloga i utjecaj oglašavanja na tražilicama u privlačenju potrošača" "Hailo, Jakov" fthm:5285 thesis "Utjecaj digitalnih marketinških aktivnosti na percepciju oglašavanja i namjeru kupnje sportskih brendova" "Kraljiček, Matej" fthm:5173 thesis "Marketing miks grada Zadra kao urbane destinacije" "Matuzović, Helena" fthm:5199 thesis "Potencijali i perspektiva implementacije koncepta gamifikacije u turističkim destinacijama" "Grbeša, Paola" fthm:4871 thesis "Uloga e-mail marketinga u ponašanju potrošača" "Bandov, Ana" fthm:5017 thesis "Istraživanje percepcije virtualnih influencera u ponašanju potrošača" "Bartolić, Sanja" fthm:5601 thesis "Utjecaj dizajna oglasa na ponašanje potrošača u digitalnom okruženju" "Jelena, Šaban" fthm:4410 thesis "Percepcija etičnosti digitalnih marketinških aktivnosti" "Jakopec, Andrea" fthm:4365 thesis "Potencijali implementacije digitalnog marketinga u gastronomskom turizmu Istarske županije" "Krznarić, Lucija" fthm:4231 thesis "Potrošačka percepcija oglašavanja na društvenoj mreži Youtube i utjecaj oglasa na odluku o kupnji" "Livak, Lejla" fthm:4563 thesis "Promocija turističkog proizvoda grada Splita" "Ivanković, Valentina" fthm:4589 thesis "Stavovi i percepcije društvene mreže TikTok pri donošenju odluke o kupnji" "Čorak, Petra" fthm:4306 thesis "Uloga emocionalnog doživljaja u digitalnom okruženju" "Rogulj, Helena" fthm:4422 thesis "Utjecaj Internet oglašavanja na namjeru kupnje kozmetičkih proizvoda" "Krog, Petra" fthm:4242 thesis "Utjecaj društvene mreže Instagram na potrošačke navike" "Bilobrk, Peér" fthm:4485 thesis "Marketinška komunikacija putem društvene mreže Instagram" "Ristl, Tara" fthm:3953 thesis "Marketinški miks Istarske županije kao turističke destinacije" "Bartolić, Sanja" fthm:3919 thesis "Promocija kulturne baštine Hrvatskog zagorja" "Grgec, Tea" fthm:3824 thesis "Brendiranje urbanog središta: studija slučaja grada Ludbrega" "Crnković, Elena" fthm:3619 thesis "Digitalne promotivne aktivnosti na primjeru grada Zagreba" "Stipčić, Ines" fthm:3535 thesis "Pozicioniranje Grada Krka kao zelene destinacije" "Dasović, Doria" fthm:3649 thesis "Istraživanje stavova potrošača o web okruženju" "Miholić, Kristian" fthm:3833 thesis "Social media marketing u turizmu" "Filipović, Matej" fthm:4044 thesis "Utjecaj influencer marketinških aktivnosti na namjeru kupnje" "Draganić, Jelena" fthm:4050 thesis "Uloga društvenih mreža u promociji grada Zadra" "Krpan, Antonia" fthm:3738 thesis "Marketing miks grada Velika Gorica" "Hokman Ilić, Petra" fthm:4053 thesis "Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre" "Ritossa, Nikolina" fthm:4028 thesis "Suvremeni trendovi u marketinškim aktivnostima turističkih destinacija" "Krog, Petra" fthm:4307 thesis "Urbani marketing i brandiranje grada Dubrovnika" "Ladešić, Lucija" fthm:5749 "journal article" "Differences between Instagram and Facebook Sponsored Posts for Small Hospitality Businesses" "Čuić Tanković, Ana; Perišić Prodan, Marina; Tomljanović, Doris" fthm:5894 "conference paper" "Exploring catering services quality using mystery shopping" "Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Župan, Dora" fthm:5760 "journal article" "The impact of relationship marketing on customer satisfaction and loyalty in luxury hotels" "Perišić Prodan, Marina; Cerović, Marta; Ivančić, Ivana" fthm:2989 thesis "Istraživanje imidža grada Pule kao turističke destinacije" "Krajnović, Martina" fthm:3081 thesis "Manifestacije kao proizvod grada Zagreba" "Drljo, Ana-Marija" fthm:2784 thesis "Stavovi milenijalaca iz urbanih sredina o vegetarijanskoj i veganskoj ishrani" "Protić, Intia" fthm:2990 thesis "Utjecaj društvenih mreža na promociju grada Rovinja" "Martinović, Nadja" fthm:3413 thesis "Primjena tehnologije proširene stvarnosti u turizmu i namjera budućeg korištenja" "Čekić, Eni" fthm:3410 thesis "Utjecaj Internet marketinga na imidž destinacije" "Dumbović, Martina" fthm:3409 thesis "Značaj influencer marketinga u planiranju putovanja" "Mužić, Paola" fthm:3415 thesis "Stavovi mladih potrošača pri online kupovini" "Cerin, Antonela" fthm:3411 thesis "Utjecaj YouTube marketing komunikacije na stavove korisnika" "Holen Rabatić, Mihaela" fthm:2988 thesis "Istraživanje imidža grada Zagreba kao destinacijskog brenda" "Draganić, Jelena" fthm:2781 thesis "Oblikovanje elemenata marketinškoga miksa na primjeru grada Jastrebarsko" "Pavelić, Ana" fthm:2794 thesis "Značaj marketinških aktivnosti u očuvanju identiteta i imidža grada Velike Gorice" "Kmet, Lucija" fthm:3174 thesis "Istraživanje čimbenika koji utječu na povjerenje potrošača u online okruženju" "Škrlj, Petra" fthm:3414 thesis "Utjecaj društvenih mreža na proces donošenja odluke o putovanju kod generacije Z" "Katić, Dorotea" fthm:3412 thesis "Utjecaj tehnologije na javne ustanove u kulturi" "Klarin, Anamarija" fthm:2987 thesis "Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke" "Rupčić, Loreta" efri:3617 "journal article" "MEMORABLE TOURISM EXPERIENCES INSPIRED BY THE BEAUTY OF NATURE" "Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina" fthm:5849 "journal article" "Memorable tourism experiences inspired by the beauty of nature" "Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina; Lončarić, Dina" fthm:2503 thesis "Brendiranje Istre kao turističke destinacije s osvrtom na urbana središta" "Novaković, Morana" fthm:2531 thesis "Istraživanje imidža grada Poreča" "Sekulić, Saša" fthm:2475 thesis "Uloga boja u marketinškoj komunikaciji" "Meštrović, Matej" fthm:2525 thesis "Uloga urbanoga marketinga u brendiranju gradova" "Tandara, Gabrijela" fthm:2240 thesis "Utjecaj mekih vještina na uspješnu poslovnu komunikaciju" "Kraljić, Valentina" fthm:2493 thesis "Marketinška strategija Hotela Princess" "Stipanović, Sandro" fthm:2629 thesis "Marketinške aktivnosti urbanoga središta na primjeru grada Splita" "Nikić, Lucija" fthm:2445 thesis "Marketinški miks luksuznih boutique hotela na primjeru Hotela Alhambra" "Čutura, Ana-Marija" fthm:2687 thesis "Promocijske aktivnosti urbanoga središta – primjer grada Zagreba" "Holen Rabatić, Mihaela" fthm:2443 thesis "Utjecaj ekoloških proizvoda na svijest potrošača u urbanim sredinama" "Cerin, Antonela" efri:2353 "journal article" "The role of market mavens in co-creating tourist experiences and increasing loyalty to service providers" "Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, Jasmina" efri:1215 "journal article" "WHAT MAKES SUMMER VACATION EXPERIENCE MEMORABLE? AN EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA" "Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Perišić Prodan, Marina" fthm:1262 dissertation "Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije" "Perišić Prodan, Marina"