pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn efri:5246,thesis,"Konjički turizam kao čimbenik razvoja turizma na području općine Barban","Faraguna, Karla",,,,,,,, efri:5257,thesis,"Transformacijski prodajni lijevak sa stanjima","Pliško, Jana",,,,,,,, efri:5237,thesis,"Uloga internog marketinga kod povezanosti i komunikacije prodajnih timova JGL-a","Barić, Tina",,,,,,,, efri:5254,thesis,"Utjecaj digitalnih recenzija na ponašanje potrošača u kozmetičkoj industriji","Marin, Anamaria",,,,,,,, efri:5243,thesis,"Utjecaj ekoloških oznaka prehrambenih proizvoda na kupnju, percepciju i povjerenje potrošača","Dipić, Dea",,,,,,,, efri:5258,thesis,"Utjecaj oznaka na pakiranju keksa "" Fanola"" na namjeru kupnje keksa","Radić, Antonija",,,,,,,, efri:5242,thesis,"Utjecaj tempa glazbe i kategorije proizvoda na potrošačevu percepciju proizvoda te spremnost na kupnju","Brčinović, Doris",,,,,,,, efri:5250,thesis,"Utjecaj travel influencera na ponašanje potrošača i odabir turističke destinacije","Jugovac, Martina",,,,,,,, efri:5138,thesis,"Uloga internog marketinga u kontekstu povećanja kvalitete ljudskih potencijala","Kastrapeli, Monika",,,,,,,, efri:5136,thesis,"Zadovoljstvo korisnika uslugama Gradskih bazena ""Marija Ružić"" Čakovec","Benčik, Aleksandra",,,,,,,, efri:5372,thesis,"Implementacija umjetne inteligencije u SEO i content marketing","Gabrić, Nikola Stjepan",,,,,,,, efri:5085,thesis,"Usporedba online kupovnih navika potrošača u Hrvatskoj tijekom i nakon pandemije COVID-19","Celizić, Dorotea",,,,,,,, efri:4737,thesis,"Percepcija potrošača o specijaliziranim trgovinama ekoloških prehrambenih proizvoda","Hron, Ivona",,,,,,,, efri:4483,thesis,"Uloga planiranja u upravljanju kvalitetom na primjeru Orbico d.o.o.","Hvizdak, Sara",,,,,,,, efri:4466,thesis,"Utjecaj tempa glazbe u oglašavanju na emocije i ponašanje potrošača","Oroz, Tena",,,,,,,, efri:4474,thesis,"Utjecaj zaštitne boje marke na prepoznatljivost marke","Videc, Karla",,,,,,,, efri:3588,thesis,"Motivacija za bavljenje fizičkom aktivnosti za vrijeme pandemije virusa COVID-19","Sunarić, Filip",,,,,,,, ffri:3007,book,"Edukacija nastavnika o modelu učenja zalaganjem u zajednici : Priručnik za edukatore",,,,,,,,, efri:3634,"journal article","THE EFFECT OF THE CONVENTION SPECIFIC DIMENSIONS ON UNIVERSITIES TEACHING STAFF BEHAVIORAL INTENTION","Gračan, Daniela; Barkiđija Sotošek, Marina; Torbarina, Matia",,,,,,,, fthm:5855,"journal article","The effect of the convention specific dimensions on universities teaching staff behavioral intention","Gračan, Daniela; Barkiđija Sotošek, Marina; Torbarina, Matia",,,,,,,, ffri:3008,book,"Učenje zalaganjem u zajednici u visokoškolskoj nastavi : Priručnik za nastavnike",,,,,,,,, efri:3642,"journal article","Povećanje uključenosti potrošača na društvenim mrežama: pratiteljima utjecajnih osoba ‘sviđa se’ vidjeti lice u objavi","Torbarina, Matia; Jelenc, Lara; Brkljačić, Ivana",,,,,,,, ffri:3011,book,"Preporuke za promicanje i jačanje učenja zalaganjem u zajednici u visokom obrazovanju u Europi te primjeri dobre prakse",,,,,,,,, efri:1779,"journal article","BOOK REVIEW: Menadžment turističke organizacije i destinacije/Management of Tourist Organization and Destination. Dragan Magaš, Ksenija Vodeb, Zrinka Zadel, (2018), University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management ISBN 978-953-7842-35-2, 188 pp. BOOK REVIEW: Poslovna etika i društvena odgovornost u području marketinga/Social Responsibility and Business Ethics in the Field of Marketing. Marija Čutura, (2016), Faculty of Economics, University of Mostar ISBN 978-9958-16-073-8, 242 pp.","Čivre, Žana; Torbarina, Matia",,,,,,,, ffri:755,thesis,"Efekt osobina ličnosti na tjednu fluktuaciju umora kod nogometaša","Torbarina, Matia",,,,,,,,