prikaz prve stranice dokumenta Ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj

Mićić, Zlatko
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Mićić, Z. (2016). Ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:759859

Mićić, Zlatko. "Ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:759859

Mićić, Zlatko. "Ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:759859

Mićić, Z. (2016). 'Ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:759859

Mićić Z. Ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 25.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:759859

Z. Mićić, "Ponašanje potrošača u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:759859

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.