Sveučilište u Rijeci Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu
Citirajte ovaj rad
Radešić, F. (2024). Utjecaj NFT proizvoda na virtualnom tržištu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:266042
Radešić, Francesco. "Utjecaj NFT proizvoda na virtualnom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:266042
Radešić, Francesco. "Utjecaj NFT proizvoda na virtualnom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:266042
Radešić, F. (2024). 'Utjecaj NFT proizvoda na virtualnom tržištu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:266042
Radešić F. Utjecaj NFT proizvoda na virtualnom tržištu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:266042
F. Radešić, "Utjecaj NFT proizvoda na virtualnom tržištu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:266042